First baby gift! Weeee!!!

Anak aku baru 5 bulan 2 minggu dalam perut ni, sudah dapat hadiah!! heheh

Actually, Mama just came back from London & Manchester a few weeks ago.
 So dalam sibuk-sibuk dengan urusan kerja kat sana, sempatlah Mama melancong sakan dengan ex-student dia, Hazeeq (tapi sekarang dah kamceng giler ngan aku) yang tengah study kat sana.


Hamboi kemain ko Zeeq posing ngan Mama camni! Lawan tokey nihhh *jeles*


Tapi bila Mama balik, aku disurprisedkan oleh hadiah istimewa dari Hazeeq!!!
Siap wrapped in a box lagi! Tapi bukan untuk aku, untuk baby dalam perut aku.
Awwwww!!! Tima kaceh, pakcik Ajiq!


 Alahai comelnya kad! Siap ade bau London lagi! *exaggerate giler kau* =P


And this is what I got from Hazeeq!


Masa aku bukak hadiah tu, and nampak baju ni, I was yelling, meroyan sakan okay!
Shooooo chomelllll baju-baju nih..
Giler rockstarrrr taste ko, zeeq!
Seswai dengan jiwa aku dan Pejai Tohir. =P


Instead of pressies from Hazeeq, aku dapat few pressies lagi from Mama. =)
Since she was in UK lagi, Mama dah ketaq-ketaq call and bagitau aku that she bought something special for my baby. Dia pon eksaited terlebih nak jadi nenek. Haha



 Nahhhh kau! Baby monitor bapak besau!
Masa Mama nak describe bendealah ni on the phone (bcoz she forgot the name of this equipment), she was like ALAAA..YANG MACAM WALKY-TALKY TU.. SATU LETAK BESIDE BABY, LAGI SATU U HOLD. SO BOLEH LA DENGAR WHEN THE BABY CRIES. =)


Shirts from The University of Manchester for me and hubby pon ado..
Tak dapat jejak kaki, dapat sarung baju pon okayyyyy lah. =P

 Baju kecik-kecik putih yang belah kiri tu, baju for a new-born baby!

Alahaiiii...


Hamboiii anak, kau belom lahir, dah dapat hadiah ek. Dari UK lak tu..
Mengalahkan mak ko ni ye? =P


Hubby pon excited sangat tengok baju-baju baby tu. Berapa kali dia pelok tah.
Siap "tumpangkan" baju-baju baby dalam wardrobe dia.
Bcoz kitorang sendiri pon belom beli pakaian & furniture baby lagi.
Rasa macam awal lagi je..
Walaupon everytime pi shoppping complex, mesti nak terjah bahagian baby.
Amik mood dulu.. Hihi


By the way, a HUGEEEEE thank u for Mama & Hazeeq!!!

14 comments:

fyna ahmad said...

waaaa..
bestnye.
jaoh tue adiahnye..
;)

cik panadol said...

baju baby tu comel la hehehe...

PinKy MoMMa said...

nak jugak..nak jugakkkkkkk ;)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

alolo..kiut gile baju baby tu..


haha~ amboi sis pinky momma mentang2 lah tgh preggy, dh mintak present dah? ;)


mintak jasa baek kwn-kwn komen entry nie. maera tgh join contest. mekasih.mmuahhx..

http://mid-sayang.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

Unknown said...

wow! comel betoi baju gambo first yg tengah tu kan ehhehe :) rezeki baby tu :)

Red Giant said...

Awat Tak Singgah Rumah Rooney... Hahahahhaha....

~YUN~ said...

untungnya la baby dlm tummy..nti da kua sure lg byk present kan?hehe~

ADLIL RAJIAH said...

Fyna,
Alhamdulillah..mudah2an anak aku masuk University manchester le nnt.. kekeke

cik panadol,
hehe tq!

pinky momma,
boleh la i kasi u satu. ;P

khumaera,
pinky momma jeles la tuuuu..kih kih kih

ieda,
tu la aku bayangkan anak aku pakai tu, giler rockstarrrr wehhh.. :P

red giant,
Rooney yg nak singgah umah kitorang nnt. -.-

Yun,
Rezki baby la yun.. Alhamdulillah.. :)

Niena Muhammad said...

hehehe..comel,lam perut lgi da dpt adiah,, smntara tggu dia lahir,brpa bnyak la tu ^.^

Anonymous said...

WAHHHHHHHHHHHHH besh nye dpt hadiah dr oversea....

sonok2... tahniah atas bby yg bakal lahir

* salam kenalan dr fazilzurakilllll

isabelle said...

aaaa....sukanya romper yg mcm tuxedo tu.
best best

NURUL AIN said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......sukenya....hihi....

ADLIL RAJIAH said...

niena,
hamboiii tamak la pulak bunyiknya kannn.. :P

fazilzura,
beronok2!!! thank u.. salam kenal.. :)

kak is,
i pon paling suka yg tu!!!! :D

ain,
suka boleh, mintak tak bolehhh!! ;)

Hazeeq said...

Ahaks aku pun pasal berkenan yang tengah tu la aku beli yang tu...hehe... cuma dia lengan panjang risau plak klu baby xsuka pasal panas nanti..huhu. Yang kad tu siap amik pic bahagian dlm haha buat malu aku je.