Guess who's backkkk!!

Tetiap tahun aku menunggu ketibaan beliau.
Aku rindukan beliau.
Aku ketagihkan beliau.
Nama beliau selalu bermain-main di benak fikiranku.
Walau sudah lama tidak ketemu, namun
bau beliau masih melekat di bulu-bulu halus rongga hidungku.
Rasa beliau masih terpalit di reseptor-reseptor lidahku.
Masih aku terbayang saat daging-daging empuk beliau tersekat-sekat di celah-celah gigiku.
Masih aku terbayang saat beliau membelai lembut tekakku, esofagusku, dan usus besarku.
Ahh amat membahagiakan!

Dan kini, beliau datang lagi!
Aku mesti jadi antara yang pertama untuk ketemu beliau.

Ohhhh Chicken Foldovaaaa~~
;P

 
 First bite yang ahhhh...~ *muka setim*


Sorry french fries. U're not my taste. Tetiba.


With my bro (Adan). 
He said,"Kakngah, kenapa kita perlu buat gaya camni?" -____-
*dasar budak nerd MCKK*


Si kecik yang asik nak berkepit ngan Papa je. 
Poyo la kau yang. Nak nenen cari Mama jugak!


Set foldover untuk Baby Haikal. Air special! Haha



7 comments:

Cikwa said...

ji, klau budak tombam ni diajor makan mekdi, gamaknye boleh besor lagik tuh..heheh

gadisBunga™ said...

foldover - faveret!!!

Hafify Zulhaimy Hashim said...
This comment has been removed by the author.
ADLIL RAJIAH said...

lovelywa,
eh maknya duk makan mcd "tak" tombam pong.. *tak sedar diri*

gadisbunga,
sepppp!

aiShah_sOfeaTJ@katoJie said...

eh eh..ciken poldober ade smula ke? waaa..my feberetttttt!!! nak nangesss..rindu giler! huuu thanks jiji sebab habaq kat belog nih!

ADLIL RAJIAH said...

aishah,
yes dah ade balik!!! pergi serbu cepat. borong seploh bungkus terus!

Kak Sophia said...

Hi. Kebetulan dear, I pun baru dinner ini chic foldover. Haha nak susu cari mama juga? Yla sudah mama je yg ada. Dasar anak! Haha. Bila nk nenen je mahu cari kita pooodahhhh anak