I can't wait to hold u in my arm, anak...

Bila dah nak masuk 5 bulan pregnen ni, makin ramai pulak yang nak tau boy ke girl anak aku ni. Sesungguhnya aku pon tak tau. hahah
But to be honest, i did the 4D scan kat KPJ Penang a few days ago.
And we did it for a reason sebenarnya. Tak perlu la nak justify kat sini ye.

And from the image, kitorang "dah nampak" gender baby sebenarnya. =)
Hubby and I were like terlompat-lompat kegembiraan masa tengok baby hihi.
Tapi seelok-eloknya, aku taknak la kompiden sangat pasal gender baby yang kitorang dah nampak masa scan hari tu. Walaupon doktor dah kata "MOST PROBABLY".
Bagi aku, selagi anak dalam perut ni belum keluar, gender dia tetap akan jadi rahsia Allah.
Bukan kuasa aku untuk menentukan dia laki atau pompuan.

Tapi bagi memuaskan semua yang nak tau, aku nak share video baby aku ngan korang.
Tengok la betapa comelnya dia bergerak-gerak. =)
Kalau korang teliti betul-betul, korang pon boleh nampak ehem-ehem nya. haha
 Tapi video ni beberapa saat je la. Kang kalo lama sangat, dah tak surprise. =P



Nak mengalir air mata aku masa scan hari tu.
Tak terungkap betapa amazingnya kejadian Allah.
Dah la berlaku dalam perut aku lak tu. =P
And bila doktor kasi CD, aku and hubby berebut-rebut nak tengok hari-hari kat rumah.

 Sayang, Mama can't wait to see u! =')

11 comments:

isabelle said...

aunty wanna see u too...
are u thin like daddy or setambun like mama?

kuikuikui...
*lariiiiikkkk*

Mrs. NeuroOne said...

It's a boy... !!! Congrats dear.

ADLIL RAJIAH said...

kak is,
thin like daddy???? ;O

siti harisun,
hehehe..TQ!

mama afriena said...

yeay!!!!! baby boy..nanny can't wait to c u..hehe..nanny??? oh NO!!!!

kak syedi said...

hah hah hah

maklong za cuak pasai nak ingat nama CUCU

tapi rajiah akak x pat nak tgok video tuh uummmmm

ADLIL RAJIAH said...

maklong za,
heheh insyaAllah NENEK.. ;D

kak Syedi,
Alaa xpe la kak. nnt baby dah kuar, boleh tengok jugak.. :)

Unknown said...

thniah ye...

Unknown said...

wah!!! best nye,,,, seronok bila tgk dh jadi mama kan... jge diri and baby baik2 tau,,, =)

Are-Arn said...

tahniah rajiah...
jage baby elok2 k..
:)

~YUN~ said...

hi dear..mmg antenatal checkup ngn dr fawziah ek?dulu yun buat d&c dgn die..besnye dpt buat 4D,baby yun shy2 cat bila nk scan..xclear..huhuhu!

ADLIL RAJIAH said...

yun,
kengkadang je buat dgn dia. selalunya buat kat klinik panel. :)