IAB IAS Symposium

Hari ni aku attend an International Symposium kat SACC.




This is actually an auto-published entry.
Masa korang baca ni, maybe aku tengah beratur nak register atau tengah minum pagi bersama participants lain atau tengah curi tulang tidur kat surau. Ehhh??!


Kalau sebelum ni aku pernah submit paper and jadi oral presenter at:
ESTEC 2009 -Permai Inn Hotel, Terengganu
UMTAS 2010 - Permai Inn Hotel, Terengganu
CESE 2010 - The Sebel Cairns, Cairns, Australia
 
 
 Sorry la kualiti gambar macam haremmmm. Kawan aku capture pakai fone je..



Tapi ni first time aku attend sebagai Poster presenter saje.
So rileks sikit la kan.. Tak perlu memerah otak siapkan paperwork, hanya submit extended abstract saje. Plus, tak payah nak rehearsal segala. Heh. Masa aku disuruh participate symposium ni pon, due date dah lama lepas. So register secara secara underground la. Haha


I hope i'll enjoy the event. 
Walaupon dalam hati agak sepi, sebab dah rindu gaban kat hubby. =(
Harap-harap dapat new input dari symposium ni. 
Dapatlah aku jadikan 'modal untuk PhD nanti. InsyaAllah. 
Wish me luck, people!


p/s: Ada antara korang yang attend symposium ni? Boleh kita ketemu! =)

4 comments:

isabelle said...

hang present kat cairns dulu, gelabah tak dik?

Hafify Zulhaimy said...

Sayang mmg hebat!!!! :))

bardboo said...

mantap arr ko nie..nak smbg phd dah..huhu...

lama gak aku xkomen kat sini ye..maklumlah, aku ni blog on n off je..hehe

ADLIL RAJIAH said...

kak is,
masa nak nikah lg nerves kott ;p

chenta,
bcoz u r my strength... i luv u :)

bardboo,
xpe la babe ko kan pregnen, ada masa update la pasal pregnancy k.