Demi kau.

Wah! Update belog di hujung minggu? 
Jarang aku rajin update belog during weekend.
 Selalunya aku occupy masa dengan melayankeluarga saje. 
Walaupon ada masa barang sejam dua free, tetap takmo bukak belog. 
 Banyak lagi benda-benda best yang boleh dibukak. Ehh? 
Puasaaa.. puasaaa.. kah kah kah 

Tapi hari ni aku yang baik hati sopan santun lemah lembut ni sanggup update belog semata-mata nak menunaikan permintaan seorang belog reader. Beliau bukan setakat belog reader lah actually kan. Kawan aku lah actually kan. Tetiba beberapa hari lepas, mamat ni telah meng-request sesuatu kat FB aku.
Sesuka hati Mak Jah diaaaa je nak suruh aku upload video Wanita Hari Ini tuh.
Aku sebenarnya memang ada rasa macam nak show opp segmen WHI tu kat sini untuk tatapan semua readers. Tapi bila aku tengok balik, tetap rasa macam nak tumbuk diri sendiri je. Susah betul nak terima kenyataan. Nak kata malu, aku ni memang pemalu orangnya. Kah kah kah. Mungkin sebab nerbes kot, tu yang jadi macam poyo-poyo tenuk je dalam tibi tempoh hari. 

Tapi demi kawan aku yang hensem budi pekerti mulia hormat orang tua yang jauh duk kat Londong nung. Ok la aku boleh consider la show opp video tu kat sini. 

 So kepada semua yang belum tengok segmen tajaan WHI yang ada muka aku iras-iras megan fox tu, nah aku upload untuk korang. Aku cuma nak ingatkan, tahap kepoyoan dan kehenseman aku dalam video ni memang tak dapat dinafikan lagi. So kalau rasa tak tahan, rasa nak muntah, rasa macam nak tumbuk muka aku dalam video tu, anda dialu-alukan berbuat demikian. Tumbuk laju-laju menggunakan tangan kiri dan kanan secara bergilir-gilir pon takpe. Nak baling laptop dari tingkat lapanbelas pon boleh. Tapi kalau dah tahap moksya sangat, setop je takyah tengok dah. Kang nightmare pulak. Kah kah kah. 

So hazeeq, this is for u!

4 comments:

NURUL AIN said...

sentiasa senyum dalam apa jua keadaan!yeay...hehe

Hazeeq said...

Wah terharu sangat ni.. touching :P
Tapi perlu ke kau screenshot bagai? haha
Tq so much dpt gak tgk

Cho Zila said...

wah tak tau ler akak dia masuk WHI.. rugi tuller.. glamer u...

Fyda Adim said...

sy dah tgk dah rencangan itu..tgk kat tonton sb tak sempat nak tgk live.;D