Dia pon sebokkkkk...

Sekarang Baby Haikal suka tiru apa yang aku buat.
Ada sekali tu, kitorang pi makan kat Aeon Bukit Mertajam.
Kebetulan masa tu aku terlupa bawak bekal air kosong dalam botol Baby Haikal. Tapi tu tak jadi masalah negara pon, bcoz boleh je order air kosong kat mamak tu pastu suap Baby Haikal pakai sudu ke hape kan.

Tapi tetiba hari tu, Baby Haikal taknak pulak disuap dengan sudu.
Sebab dia duk tengok aku & hubby minum guna straw kot.
So bila aku hulur straw, baru nganga mulutnya.


 

 
Menjolok-jolok straw dalam mulut. Aku punyalah seriau tengok takot terjolok anak tekak ke hape kan.


 Nahhhh berjurai-jurai.. Dia bukan nak sangat minum pon. Sesaja nak try test nak minum guna straw. Cehhh.. Dah tu, baju kau lencun, mak jugak yang nak kena menukarnya lepas tu. Haih.


Tak lama lepas tu, berlaku lah kes buli yang keempat.
Di mana Ibu mangsa memberi mangsa minum nescafe!
Kah kah kah
Nasib baik kau tak reti sedut lagi yang. 
Menggigit-gigit straw perisa nescafe je lah. Hihih.



Lepas makan, naik doraemon sambil goyang-goyang montot some more.
Nanti suruh bapak kau beli doraemon camni satu letak kat rumah. 
Boleh mak naik sekali.

2 comments:

isabelle frankly said...

menjerit2 doraemon tu kalo mak nye naik sekali.

NorrShakor said...

bukan menjerit2 dah doraemon tu kang, terus rosak oooo..hahaha..nasib x pandai lagi hisap straw tu,kalo pandai terliur jer la mak awk tu haikal air nescafe dia abis awk balun..wakakaka