Tetamu raya pertama

Sampai Penang, orang pertama yang beraya kat rumah kitorang ialah family Kak Lini. Mummy susuan Haikal.
Kemain aku up gambar makanan kat FB.
Macam heiiiibat je rasa hidang makanan banyak-banyak camtu.



Padahal yang aku masak, spaghetti tu je.
Yang mee goreng tu beli kedai. Kahkah.


Aku memang dah plan nak masak spaghetti malam tu,
pastu tetiba dapat tahu Abang Rosli tak makan spaghetti. 
Oh mannnn...
Dah tu apa lagi,
Nashmir here I come! Bahah.


Sebelum apa-apa, gambar tuan rumah dulu sepam dua. ;D


Pastu baru gambar tetamu. Hihi.

Nasib baik diorang boleh makan masakan aku.
Biasalah kengkadang ada orang yang macam memilih sikit makanan kan.
Macam aku, cuma tak makan batu dan kayu je. 
Tengok badan dah tahu. Kahkah.


Sementara diorang makan, aku jaga Rayyan.

 Serious aku rindu nak baby lagi.
Ya Allah Ya Tuhanku, saya nak order baby sepuluh. Hihi.
Kalau lah semudah tu kan. :D


Ni baby sedia ada, tengah membongkang.
Lena betul Haikal tidur, aku goyang-goyangkan kaki dia pon tak sedar. 
Aku jentik hidung baru sedar. Haha!


Sedar-sedar terus nak main ball dengan Adriana. -..-


 Kebetulan aku matching dengan Kak Lini, Haikal matching dengan Rayyan. =)


Tengok la Haikal.
Orang sibuk nak bergambar, dia sibuk cari nenen. Pfft..

Oh hari tu kan, Kak Lini ada hadiahkan kasut raya untuk Haikal. Baik kan?
Masalahnya... kenapa kasut Haikal je? Kasut aku mana?
Ok tak. Saya gurau je. Maafkan saya. Tapi kasut saya mana? ;D


Kasut man of steel.
Terus aku pakaikan Haikal. Mana tahu kot-kot dia boleh terbang ke kan. Huhu!

Apa-apa pon, terima kasih Mummy!

0 comments: