Kronologi Raya 2013 - Day 3 & 4

Tengok. Punya pemalas terus Day 3 & 4 buat sekali kehkeh.
Ini bukan pemalas ok.
Tapi sebab gambar day 4 ada sekeping je.
So kita tumpang je entry day 3. Aci tak?

Jadi raya ketiga baru kitorang start beraya dengan keluarga aku.
Tema merah putih.
Aku upload kat FB, tulis tema UMNO. ;D
Rilek boh. Kita geng UAI jugok boh.
Kita geng semua boh.
Teh Boh Ada Umph je kita tak geng. *apekahh*



Macam biasa family aku memang suka bergambar.
Macam-macam pesen korang boleh tengok.
Kejap gaya thumbs up Dr Rozmey.
Kejap kang gaya berpeluk tubuh Sheikh Muzafar.
Kejap kang gaya comey tak kak ton.
 Kejap kang gaya rock onnn faizal tahir. Aku la tu. Huhu!



Ok habis whole family picture, all boys pulak.

Ni Haikal dengan Aqil takut tengok Along pakai mask. Haha!
Mende mung mask camtu pon takut. Belum tengok mask Kak Limah lagi.
Mahu selipar jepun selit kat tangan. Kahkah.

Yang paling win, Rizzy lah. Yang baju kuning seluar pink tu. 
Pastu gaya dah macam singa laut pondan dah aku tengok. Haha!


Ok next. All girls.
Yang dua orang kerdil tu, jantina tak dapat dikenalpasti ke apa? ;D


Next, all bujangs.
Tengok perangai pon dah tahu bujang. Hodoh lah hai. Haha!


Next, all Adlils. Siblings.

Tengok. Aku sorang je ada aksesori tambahan. 
Haikal.. Haikal... T_T


Yang baju coklat tu Adlil paling tua. 
Yang baju melayu merah tu Adlil paling muda.
Yang baju UMNO tu Adlil paling pendek. 
Yang baju merah seluar putih tu, bukan Adlil. Heheh.


Nampak tak ada Adlil yang vengong buat photobomb kat belakang. T____T
Dah la muka aku paling cantik teramat sangat dalam gambar tu.
Ok muntah.

Ni lawak apa tah aku tak ingat.
Tersembur gusi aku gelak. 
Nasib baik sempat tahan nafas kempiskan perut kahkah.


Kan aku cakap.
Hubby memang tak boleh tengok bini dia cantik sikit, mesti nak amik gambar.
Aku memang dah tahu dah.
Bawak la siti nurhalija sekalipon. 
Hubby mesti nak pandang aku jugak.

Errrrr...
Siapa bawak siti nurhalija betul-betul, siap!!
*tahu kecut kahkah*

Ye la aku tahu. Siapalah aku berbanding siti.
Kalau megan fox tu lain la cerita.

;D

Ni satu-satunya gambar raya keempat.
Tema PAS pulak. 
Orang muda geng kita. Ecehceh.

Ok dah. Tu je. 
Bye.

3 comments:

isabelle frankly said...

dik, yg ko bergambar sambil tunjal pegang perut pejal tohir ko tu nape? nak distract drp org pndg perut awak lettew. hahaha

btw, apekah aksi yg tgn terangkat tu? nak tunjuk baju kembang ekkk? ngehehe

slmt ari raya,
maaf zahir batin

Shalimar Yusof said...

suka laa tgk pic2 dia...happy sumenyee.....jeles laa dia byk gmbr raya....waaa......dh la baju raya 2 3 xsiap...

ADLIL RAJIAH said...

Kak is,
Jawapan untuk semua soalan ialah,
Yaaaa betul. -..-
Selamat hari raya.

Shaidy,
2 3 kali tak siap?? Kenapa boleh jadi begitu?
Tu la kan. Leceh jugak nak tempah2 baju ni. Nak nak dapat tailor yang tak bertanggungjawab. Huhu. Macam saya, mmg beli baju siap je. Sonang. :P