Seperaisss bideo untuk orang darah manis.

Woohooooo kebizian kembali melandaaa..
Sehonok angattt puiii. -..-

Orang yang paling aku kesian bila busy ialah
siapa lagi
kalau bukan
 jejaka kesayangan hamba...

 Bukan yang baju coklat tu. Itu tak payah kesian.
Tengok badan laaaagi tak jadi nak kesian. Kahkah. 
Kong hajooo bini jenis hape ni?? ;P


Yang baju putih pegang roti tu la jejaka kesayangan hamba.
Saaaaaayang sangat tahap sayang apa kabar dengan mu terkehel leher. Haha!

Sejak balik dari Manila hari tu la aku jadi kurang waras camni.
Biasa la hari tu cuti lamaaaa kan.
Seronok sangatttt kan.
Bajet takde kerjaaaa kan.
Sekarang hamikkk.
Hari-hari terpaksa overdose caffein.
Agaknya Haikal nenen pon dah rasa kopi kot susu aku nih kahkah.
Eh takpe, susu rasa kopi pon bagus jugak. Kang hubby mintak kopi ais, aku perah je pastu letak ais. Siap!

;D

So camtu lah tahap overdose aku. 
Kopi lapan gelas sehari. Sampai weng terus otak. Pffft.
Sekarang hari-hari aku tidur pukul 6 ok. 6 pagi ok. 
Orang lain bangun tidur dan solat subuh, tapi aku solat subuh dan tidur.
Kan ke takde life sangat nama dia tu? -..-
Hubby cakap aku ni dah boleh mintak kerja jadi mak gad dah.
Setakat berjaga malam pegang kayu besbol, senang je kottt.
Kompiden gila hubby iolls suruh iolls jadi mak gad. 
Terbukti iolls ni gagah habis okkk.  
Gagah tahap cabut bulu hidung tanpa rasa sakit kahkah. 
Ok tak kelakar.

Last weekend adik ipar aku (adik hubby) bertunang.
Adik ipar aku tu nama Hafzan Zaifaridsha. Bila dipendekkan jadi, Ateh. Hihi!
Kitorang balik umah Mak pon last minit tau.
Ateh tunang hari Ahad. Sabtu malam tu kitorang baru sampai rumah Mak. Sempat la tolong-tolong buat persiapan sikit. Pastu habis je majlis, terus zasss balik penang balik.
Ulang alik Penang-KL dalam masa sehari, dia punya penattttt hui!
Parkinson terus aku bila sampai rumah.
Penat satu hal, overdose kopi pon satu hal.
Jadi, penat + kopi = parkinson.
Itulah equation yang dapat kita rumuskan disini huhu.
Sebab tu aku takde update blog langsung.
Dah parkinson kan. Kalau  update jugak, mesti camni
GGGGGGGGGMMMMMMMMQQQQQQQQWWWWWWBBBBBBB
Parkinson kan gigil-gigil. Bahah.
Ok tak baik gelak.

Aku sebenarnya banyak gila benda nak update tau.
Sebab last week jugak anniversary kitorang yang ketiga. Pon tak sempat nak update pasal tu. Aku ada buat sajak anje-anje untuk hubby tau. Kalau aku letak sini kompom korang muntah bubur jagung 40 hari 40 malam.
Anjeeeeee angatttt ;D
Pastu ada beberapa benda random jugak aku nak share. Pon tak sempat.

So takpelah. Lain kaliiii sajelah aku update semua tu.
Hari ni aku nak share video majlis tunang Ateh.
Aku buat video guna phone je tau. So pempaham je la kualiti dia memang stok karaoke jamban punya video la.
Sebab phone aku ni takde la canggih mana. Phone free kottt.
Hasil menang contest kuikuikui.

So korangzzz layanzzzz je la video dulu ye.
Later aku update full story majlis dia.



0 comments: