Selak-selak bawah cadar. ;P

Saiko giler tajuk ennn.
Tau la malam tadi malam jumaat enn.
Tak payah nak eksaited sangat lah ennn. =P

Actually aku dah lama sangat berkenan tengok gambar "anak menakan" aku yang sorang nih. Adib Zakwan.

Masa si makpaknya, Kak Is & Abg Sham publish gambar ni, aku pregnant lagi.
So aku duk ketaq la tunggu baby dalam perut keluar sebab nak buat gambar camtu jugak. Tapi bila baby dah keluar, nak kena tunggu dia boleh meniarap dulu pulak.
Nak jugak exactly the sameeee..
Padahal boleh je buat posisi lain pong. Haha.

Dan sekarangggg
Baby Haikal dah boleh meniarap pong..
Berkobar-kobar la aku suruh Baby Haikal meniru aksi Adib Zakwan ittew!
Tapi kekobaran (check kamus dewan) aku kian pudar bila hubby asik sibuk la penat la ape la. 
So tertangguh tertangguh dan tertangguhhhh je la.
Sampai la satu malam tu, jeng jeng jeng
Malam tu ialah malam jumaat pulak, jeng jeng jeng
Kitorang tak ngantuk pulak, jeng jeng jeng
Maka kitorang pong start gatal tangan, jeng jeng jeng
 Amik camera and start photoshoot lah. Eheh.

Ni kira testing testing one two three la nih
Sebab dah ketaq sangat setelah sekian lama kan. Haha
So please excuse the cadar berkedut.
Nampak sangat cadar baru basuh, baru sidai, baru kering kat ampaian, terus bantai grab dan terus bungkus Baby Haikal, terus snap snap.
Lalalala~

Bak kata aku, biar kedut cadar, janji anak tak kedut. Bahah.
So Kak Is, sekarang hang nak cakap aku copycat gak ke camne? :P


8 comments:

Ultra Cikebum said...

dik nk komen gak boleh?
wakakakaka...

ADLIL RAJIAH said...

Abg sham, eh sila..sila.. SILA JANGAN KOMEN. ngehehehe

isabelle said...

Sib baik hang acknowledge source of ref. Kalo x,musti hang dah kena cop as copycat no.2 hahaha.

Makin obvious muka haikal mcm adib.

Ewa Zallie said...

rasa nk pengsan tgk ur baby chomel sgt post cmtu! huhu

ADLIL RAJIAH said...

Kak is,
dah kata rakan sebaya. harus la muka lebih kurang. boleh camtu? :P

Butterfly,
ni dah pengsan ke belum nih? nak saya buat cpr?;D

YanaHime said...

ahaks! comel jer haikal...pipi tu mesti melantun cam bola...toing toing toing!

Cikwa said...

tapi si haikal lagik syomel wpun di copycat kan...eeiii budak tembam nihh..grreemmmm!!

mss fix89 said...

gmbar no 1 haikal..first class...