Paling rindu!

Dah setahun lebih aku tak jumpa mereka.
Kalau terjumpa kat mana-mana pon terus berpaling.
Pandang sikit pon tak nak.
Tapi lama-lama, aku mula rindu.
Rindu gaban.
In fact sekarang ni kalau ternampak mereka kat mana-mana.
Terus mengigil-gigil tahan nafsu.
Rasa gatallll je tangan ni.
Padahal aku dah tekad taknak jumpa mereka lagi.
Kalau boleh, sampai bila-bila.
Tapi susah, makin lama makin gigil rindu.
Sebab dulu, mereka sentiasa bersama aku.
Kalau gigil je, mesti mereka ada. Terus hilang gigil.
Tapi sekarang, kalau gigil, terpaksa tahan.


Dan semalam aku pi Jusco.
Aku ternampak mereka.
Kat barisan paling depan.


Dan ada tulis 
"Pek Jimat- Maggi & Carbonated Drinks"
Perghhhhh!!! Makin gigillllll!!!

Dah setahun lebih aku tak merasa MEREKA!!! 
Tengok la sampai bila aku boleh tahan gigil ni.
Last year, tak sentuh langsung air gas & maggi sebab pregnen.
Pas beranak, breastfeed pulak.
So kena berpura-pura jadi health freak demi anak.
Tapi bila ternampak air gas/ maggi ade jualan murah, terus bertakonggg je air liur dalam mulut. Badan terus gigil-gigil tahan nafsu.
Gian terlampau.

p/s: Mesti korang macam, Lerrr maggi dan air gas je yang digiankan. Low taste betul. Cuba la gian ciken chop, lamb chop ke, chopstik ke. Kan? Ekceli benda-benda tu aku tak gian sangat, sebab memang makanan ruji harian. Sebab tu perut aku dah tumbuh 6 packs. :P

5 comments:

Cikwa said...

ji, rasa sket takde masalah..tp jgn la rasa sampai setin..muehehhe..tapi klau btul2 takmo usik, kena tahan la gigil tu ye..

raidahensem said...

okay baru aku ingat semalam ko dok offer kiteorg air pepsi tu sbb kes ni rupenye. knplah aku begitu ignorant. harusnye aku tapau jerr

raidahensem said...

okay baru aku ingat semalam ko dok offer kiteorg air pepsi tu sbb kes ni rupenye. knplah aku begitu ignorant. harusnye aku tapau jerr

isabelle said...

camna ni dik..hang pantang megi dgn air gas..tapi mcm krg berkesan je..

hahahaha

*lariiiik

ADLIL RAJIAH said...

Kak Is,
sebab megi dan air gas telah di-subtitute dengan lamb chop. tu yang terlampauuuuu berkesan. Haha