Iftar @ Hotel Seri Malaysia Kulim

Macam yang aku cakap tadi, last weekend kitorang pi Hotel Seri Malaysia Kulim for iftar. 
"Kitorang" tu ialah aku, hubby, Rizzy & Raidoo.


Dari rumah kitorang (Batu Kawan, Penang) ke tempat ni (Kulim, Kedah), takdelah jauh mana pon. Dalam 30 minit je.
Tapi disebabkan kitorang ni semangat terlebih, pukul 6pm dah gerak dari rumah. Hahah.
Sampai-sampai je, diorang tengah prepare buffet table tu lagi.
So kitorang pon menge"round" la satu hotel tu.
Sambil photoshoot. Maklom la, hotel ni baru kot, cantik je building dia.



Kebetulan pulak masa kitorang duk photoshoot sakan tu, baby dalam perut aku aktif sangat!
Bertinju sakan.
Hubby seronok la nak bercakap ngan baby. =)



Yang budak dua orang lagi tu, tengok la ape keje diorang ni ha..

 Raidoo & Rizzy-anak sape la nih???


Sorang sibuk dengan camera hubby, sorang lagi sibuk dengan camera aku.
Hmm bebudak zaman sekarang.. =P



Bila dah pukul 7pm, aku dah bising nak pi amik makanan. Takut habis.
Hahah. Padahal kat Kedah, waktu berbuka pukul 7.30pm. Lama lagi kotttt..

 Menu paling spe-sial kat sini- Maggie Goreng! Bahah. 

 
 Ayat paling saiko. Tau la orang nak buka puasa masing-masing bernafsu besar.


Dan aku, bajet Yang Berhormat pada hari tu, tanpa segan silunya menjadi orang pertama mencedok makanan kat buffet table tu.
Bak kata Raidoo, 
"Kau la orang yang mengotorkan senduk-senduk tu semua, Kakngah.."

 Ya Allah! Bini sape nih???


Eh, tapi aku amik sepinggan je la. Tengok ni..

 Sikit je kan?

Yang makanan lain-lain tu, bukan aku punya. (mata-pandang-atas)


Dah azan, kitorang pon memenuhkan tank masing-masing.

 Hubby sengaja capture gambar before-after ni dengan selit nama aku sekali.
He said, "Ni semua sayang makan. Betapa gelojohnya bini den!" T_T


Dah la kitorang orang pertama yang sampai, kitorang jugak la orang yang terakhir balik. Pukul 9pm baru kitorang balik sebab buffet ramadhan dia dari pukul 6.30-9.00pm je. Hahah.
Lepas solat maghrib, boleh lagi buat 2-3 round kaut makanan. Ish ish ish..

Muka riang kekenyangan. =P

Sampai je kat rumah, semua duk menguap sakan. 
Mak oiiii besaunya setan..keh keh keh

4 comments:

Anonymous said...

hotel seri m'sia kulim lg cntek dr hotel seri m'sia kt ipoh..... huh!!

::mak incik:: said...

fatin duduk kat kulim pun xg lai try buffet die.. esok dah nak balik... huhu..

HERNEY AQILAH said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeee!!

isabelle said...

yay..jiji gemokkk...
har har har...

*lariiik