Bengong

Last weekend, I invited my two sibs (Rizzy & Raidoo) to buka puasa together-gether kat Hotel Seri Malaysia Kulim.
Bunyi macam jauh, tapi sebenarnya tu la hotel yang affordable yang paling dekat.
Sebenarnya kitorang boleh je nak buka puasa kat Hard Rock Hotel.
Tapi sebab malas nak membazir. HAHAHAHA POYO TAKKK??
Dah miskin, buat la cara takde duit derrr

So, hari kitorang nak berbuka tu, I tot kitorang akan jumpa kat Kulim terus. 
Means, Rizzy & Raidoo takyah la datang rumah aku dulu.

Tapi disebabkan ada sorang minah ni kan. 
Dia ni memang takde muka lah kan.
Dia nak jugak datang rumah aku dulu before berbuka kan.
Sebab nak tumpang print out assignment & basuh baju.
Pastu kan, tak cukup lagi, siap buli laki aku suruh repair water heater dia.
Pastu kan, pastu kan, nama minah tu ialah Raidoo.
Tapikan, baru-baru ni duit dia kena curi. Aku ingat dia terus takde duit nak survive bulan ni. 
Rupanya dia hilang sepuloh hinggit JEWWW. Kecoh je minah ni kan?
Kih kih kih..aku akan make sure Mama baca entry nih! ;P

So sebagai kakak yang mithali kepada minah-muka-tebal tu, aku invite je la dia datang rumah.
Tapi sebelom tu, aku ada SMS dia..

Raidoo, jangan lupa standby duit raya untuk anak-anak buah kau. Maaf Zahir Batin! ;D

Sekian, later lah aku update pasal buka puasa kat Hotel Seri Malaysia tu eh.
Bye.


2 comments:

Anonymous said...

hahaha...kes mcm ni pon ade....=D

Cikwa said...

sib baekk si adik ehh..klau orang lain konfem kena maki..huhuh