Random scenery of Penang.. =)

Because aku and hubby masih batak ngan "hometown" baru kitorang ni, haruslah setiap pelosok Penang pon kitorang nak capture gambar..
Malas nak merepek panjang lebar, layankan saje.....


 


Uihhh.. Tourism Penang kena bayar aku nih. Sebab promote Penang kat sini. Hihi.. =P
Ni antara gambar-gambar yang best la yang kitorang capture. Tapi more and more pics to come sebab kitorang ada bertahun lagi untuk menikmati Penang to the max! Apa yang aku tak pernah rasa sebelum ni tapi aku dapat rasa kat Penang ialah suasana kehidupan yang sangat majmuk! Sangat. Portion kaum Melayu, Cina, India adalah almost the same. Selama ni tempat yang aku tinggal, mesti Cina and India ialah minoriti. Tapi kat Penang, semua ialah majoriti. Sama rata. Buddha and Hindu temples ada dimana-mana. Sama macam masjid la kan.


Pics without rejected-model-perasan-hot (aku) adalah lebih awesome kan? heh.
TAPIIII!!!
Nantikan pics bersama model tu on the next entry ye! =P


6 comments:

isabelle said...

woh..ini sudah tahap tererist ni. bukan terer jer...

cik puan akish said...

psttt..penang mmg da best takat neh...dgn makanan dia..dgn tempat2 yg shanteq...mmg penang la tempat mau g lagi!!!!

h4ni3 said...

suka la tgk gambo pokok besar nan sebatang dgn gambo jembatan tu!

ADLIL RAJIAH said...

KAK IS,
hahah..terrorist penang suda marihhh.. :P

cik puan akish,
yup..walaupon penang hanya sekangkang kera, tapi byk bnde boleh explore kat sini!

h4nie,
tq! :)

Unknown said...

rindu ngan penang!!! nak pergi lagi rasanya :)

Kancilbiru said...

gambar sini cantik2 la...