Owh Emm Jeyhh!! Serangga perosak menyerang!

Once upon a time..
Eh macam nak tell a bedtime story pulak..

Di suatu petang yang hening.. (Can anybody tell me what does "hening" means? Aku main bantai je.) Aku rasa sangat kebosanan lalu aku pon cari la game Sudoku yang hubby print out untuk aku few days ago..
Cari punya cari, last-last aku terjumpa game tu di celah-celah pelosok rumah aku ni.



Dan.. .



Tiba-tiba...



WHAT THAAA  EFFF!!!  $#@$%% &!!!!




Oh Sudoku!!! Apa dah jadii????
Kasi close up sikit meh..



Yang warna putih kebabi-babian tu ialah..
Anai-anai weyhhhh!!!!

Terkejut bukan kepalang akuhh!! Jap, kepalang tu ape?
Tak penting. 
Sekarang ni, cuba bagi tau aku camne aku nak main sudoku tu?? Cuba bagitau! Cuba!


Anai-anai yang pandai tu dah tersadai bermain sudokai aku.! Eh, ada ryhme lah! 
-___-"


Tak cukup hebat lagi tuh!!! Aku lom selak lagi kertas-kertas tuh..
Ayuh kita selak sikit!!!


**



**



**



**


Memang.... ASDJHWGEWNBJNBUGYTSDKJHCNSI!!!!!!!!!!

Kalau buat masak merah ni sedap nih!
Tak pon buat jus? Ok tak?

Gila meroyan aku dibuatnya!
Tapir betul la anai-anai ni..
Apakah dosaku wahai anai-anai..
Aku cuma nak main Sudoku tu je.. Tolong la tepi sikit boleh tak...
Tsk.


Aku report kat hubby. Hubby report kat Tuan rumah.
Tuan rumah report polis. Eh tak tak.
Dia report Ghostbusters.


If there's something strange
in your neighborhood
Who you gonna call?
GHOSTBUSTERS!!!

If there's something weird
and it don't look good
Who you gonna call?
GHOSTBUSTERS!!!!

Korang ingat tak lagu ni? =D



Ok moving on.
Tuan rumah akan datang rumah kitorang untuk inject ubat apentah kat lantai and dinding... 
Tapi for the time being, hubby beli ni.....



Serai wangi??? Ewah!!
Untuk masak ke??
Tak lah, ngok!



Ianya untuk meracuni serangga perosak..
Kitorang pon give it a try..
Not bad la.. tapi mungkin saudara-mara anai-anai tu akan buat comeback beberapa hari lagi..
Maybe Serai Wangi ni effect dia kejap je mungkin..


Tak sabarnya nak tunggu tuan rumah kami datang, kasi mamposss itu anai-anai! -.-"

6 comments:

Fathurrahman Lananan said...

memang kebabian anai-anai tue~~
loser la jiah~~

ADLIL RAJIAH said...

aman,
hahaha!! dah la anai-anai, babi pulak tu.. :P *tak paham*

Rizziela said...

Jangan biar dia merebak..nanti habis satu rumah dia jelajah

ADLIL RAJIAH said...

Rizziela,
tu yang paling ditakuti!! :O

Hafify Zulhaimy said...

ala geng2 anai2 dah kembali....nak buh ape lgh pasni ye??

Hafify Zulhaimy said...

buat lauk laaa!!!! ;P