Teluk Batik


Bebaru ni kitorang pergi Teluk Batik.
Disebabkan Teluk Intan 30 minit je dah boleh habis round kahkah,
so moh la kita round Teluk Batik pulak.
Korang pun tahu kan Teluk Intan apa je pon yang ada aduinyaaa..
Intan pun taknak duduk kat Teluk Intan ni. -..-

Oh aku ada satu cerita lawak.
Last weekend parents aku datang rumah.
So sebelum datang tu, Daddy pun search la Teluk Intan dalam GPS kan.
Sekali takde. Cannot be found.
Teluk intan yang famous yang ada "leaning tower of pisa" tu cannot be found???
Terus diorang gelakkan aku.
Aku macam..
-___________-

Kamon teluk intan KAMONNNNN.
T_____T

Ok habis cerita teluk intan.
See, 5 saat je korang dah boleh kenal teluk intan bahahaha.

Ok back to teluk batik. *semua pun teluk lah hai.*
Teluk Batik ni ada la lebih kurang sejam perjalanan dari rumah kitorang.
Sejam tu kalau naik kereta la.
Kalau naik forklift mungkin subuh esok baru sampai.
Haha kelakarnya. -___-

Ni first time aku sampai teluk batik.
Dan tempatnya sangat best. Bersih dan terjaga.
Pantai pun cantikkkkk tak macam kat penang. -..-
Cumanya....
Orang terlalu ramai. Sesak nahpas aiyolls.

Tapi maybe sebab kitorang pergi tu weekend.
Biasa la kan ramai orang.
Tapi tak tahu la kenapa. Aku tak berapa suka tempat crowded.
Rasa nak muntah. *over*
-____-



 
 Otromen pun nak mandi pantai haa. -___-

Derrrr..?
Amik gambar sendiri dalam spek hitam pakwe?  
Kau ingat suwwitt? 
-____-


Ni je la pun kerja dia kat sana. Main bubbles.
Nak mandi pantai kang kena libas dengan banana boat pulak. 
Dik, setakat nak main bubbles kat teluk intan pun boleh dik. -..-



Haa dah habis cerita.
Best gilaaaa kan Teluk Batik??
Bahah.

7 comments:

jamilahamzah said...

2 kali pi teluk batik, memang ramai.. tapi last week kami pi teluk senangin.. orang x ramai pun.. tp saya tak mandi la.. suami n anak2 jer yg mandi..

onlia said...

Awat tak sewa kerusi RM2 tu.. kalau sewa.. sure lagi panjang story tu .. kan.... dalam banyak-banyak gambar yang cantik tu.. paling cantik ialah gambar otomen dalam poket! :-)

ezlinda hisam said...

dulu masa kecik-kecik, saya selalu pergi teluk batik..hehe

shidasanmil said...

Gilaaa pun x best mcm teluk batik...dlu masa study kt utp adela pegi 2-3 kali kot dalam mase 4 tahun kat sane..hehe alang2 ke pangkor...lagiiiiiii best..bahahaha

nurul_luq_luq said...

wow teluk batik gitu tempat ku mencari rezeki nii huhuhu

Rizziela said...

cantik lautnyer..biru ajer..tenang mata yg memandang

Unknown said...

Jiji..asal td eja 'gigi'...ups,..sori...selalu pergi lepak teluk batik dngn famly, bila saya pindah baru jiji pergi tluk batik...tidak mesti dapat terjumpa (apa punya bahasa da). baru seminggu lepas pindah der