Oh my brader...


 So Along, kita nak deal camane sekarang?
Along nak berterus terang atau..
Kita jumpa kat tempat biasa. Satu lawan satu. 
Ada berani?
*celet ibu jari kat hidung sambil mendengus*

;D

Update: Oh my engrishhh.. "Along saya overprotected" ??
 OVERPROTECTIVE la woiii, bukan overprotected. 
Kenapa takde sorang pon yang tegur akuuu?? Dushhh! 
Sekarang mana tin biskut?? Gua malu bebb. Maluuuuu!!! -..-

Lengkali, kalau aku oh-my-english lagi, korang tegur je.
Selamber je cakap camni,
"Overprotective la mangkuk. Overprotected tu bulu kaki hang."
Gitu. 
Kalau aku sentap, biarkan. Siapa suruh overprotected? Kahkah!! 
Tapi at least korang tegur la. Ni takde sorangggg pon tegur.
Padahal ramai je yang like. T_T
Bila aku baca balik entry ni baru aku perasan....
"along saya overprotected"
Pi mampos.
Bahah.

So pasni tegur je ok. Pomish!

3 comments:

Sally Samsaiman said...

alololo...kesian...~ :P

NorrShakor said...

kah!kah!patutlah haikal suka jadi abg kawasan..keturunan dr pak long dia rupanya..hehehe..mula2 baca cam nak gelak,dah gelak skit dah akak,pastu tetiba terbaca ngan serius plak..pe hal plak aku yg over padahal jiji punya kes..kih!kih!pastu gelak balik..Erm,tak sangka kisah lama2 leh jadi bahan..hahaha.

Unknown said...

~haahaaha.. .peace:)