Entry busuk lagi basi.

Hamboih tajuk macam hina sangat je. Huhu!
Semalam, aku godek-godek entry dalam draft. Sesaje la nak tengok berapa banyak entry yang pending dalam tu. Sekali bukak, wahhhhh banyakkkkk!!!
Tapi semua pon dah basi.
Kalau aku up kan jugak, maka keluar la muka Baby Haikal yang tengah merah lagi, pipi masih tembam macam donut, kaki belum boleh jalan lagi, so nampak sangat la entry tu adalah basi sebasi-basinya. kuikui
Hellooo..Baby Haikal kan dah kurus, dah macho, dah bujang sekarang..
Dah boleh kawen dah. Tunggu nak sunat je. Ehh??

Tapi tetiba masa aku scroll down tengok entry draft tu kan, ada satu entry ni tajuk dia "Pesta Gay".
Ohhh makkk gaddd apakah iniii??
Lajuuuu je aku bukak. Nampak sangat otak kemana kannn. Haha!
Dalam hati berdebar-debar dah nih. 
Sebab sikit pon aku tak ingat bila masa tah aku buat entry pasal pesta gay tu.
Atauponnnnn....
Hubby ialahhhh...dot dot dot.
Oh tak muntinnnnn!!!!!!!!!

Dan bila aku click je entry Pesta Gay tu, 
gambar-gambar ni yang keluar...






***







***







***







***







***







***






Korang nerves ke?
Aku ponggg... hihihikk..







***








***








***


 






***









Derrrrrrrrrrrrrrr....................
Takdelah gay mana camni. Kahkah.

Entry Baby Aqil & Baby Haikal mandi jacuzzi dengan bapak masing-masing je rupanya. Pesta Gay celah mana nya??? -..-
Huhu!

Tapi aku tersenyum-senyum tengok Baby Haikal & Baby Aqil masa ni. 
Tembam nak mammfff!! Geremmmssss!!
Masa ni diorang umur 6 bulan gitu. 

Gambar-gambar ni masa kitorang menang 3D2N accomodation kat Presidential Suite, ShangriLa Hotal, Putrajaya.
Contest HotFM. Yang ai masuk tibi tu.. Malu taw. -___-

Ok lah. Korang menataplah entry pesta gay sangat-sangat ni.
Aku nak sambung buat kerja. Huhu!
Tatatititutu!

p/s: Kalau ada yang tak pernah tahu pasal contest HotFM tu, ni entry-entry yang berkaitan. Silalah tengok.


Kalau suka boleh LIKE, Kalau tak suka boleh jalan. Heheh

1 comments:

izzain said...

berbezanya itu kulit. hihihih