Baby Haikal's 1st Birthday - Episod 3 (sambungan)

Sebelom tetamu-tetamu semua beransur pulang, moh le amik gambar dulu.

 Ni dengan family hubby.
Cuba korang tengok muka mak kat gambar yang last, comellllsss! Haha! Itu la muka Mak yang paling comel pernah aku tengok semenjak kawen dengan hubby. Hihihi..


Ok ni family Kaklong pulak (Along's wifey).
*ok tak berani nak komen lebih-lebih. Haha!*


Lepas habis snap-snap,semua tetamu mintak diri.

Baby Haikal marah bila dikiss oleh Ateh. Makteh bau daging lombu kottt.. Huhu!


Bila semua tetamu dah pulang, rumah pon kembali lapang, kitorang pon buat la hal sendiri. Ada yang sambung makan. Ada yang lahap kek. Ada yang berangan tak sudah. *aku la tu haha!*


Ni Baby Aqil main aeroplane-aeroplane dengan Pak Uda (Adan). Shuuu~ shuuu~


Daddy dengan anak-anak daranya. Yang baju hijau tu paling dara. *Dara sangat! Puiiii*


 Hubby sebok layan Baby Haikal. Hubby cakap, tadi masa orang ramai-ramai dia takde chance pon nak peganag Baby Haikal. So nak lepas rindu katanya. Holloh holloh hollohhh..


Ni ialah gaya Baby Haikal "amin" orang. Salam tangan dan cium di pipi. Haha!
Aku syak cikgu dia kat taska la yang ajar nih.


Adan pon join hubby layan Baby Haikal. Adan ni selalu datang rumah aku, sebab Kuala Kangsar dengan Batu Kawan dekat je kan. Tu yang dia rapat dengan Baby Haikal jugak.


Masa semua orang tengah buat hal masing-masing dalam rumah, aku keluar rumah senyap-senyap. Sebab ada agenda tersembunyi.

Aku melahap spaghetti untuk kali yang ke berapa tah. Aku punya la makan lelaju supaya tak kantoi ngan diorang kan. Tapi last-last kantoi ngan hubby, "Hoiii makan lagi!!" Terus hubby snap gambar sambil gelakkan aku. Pffft!


Aku, Along & Mama.
Mama kata, "Dah besar baby-baby Mama ni." =')


Ni chef kita pada hari ini. Rizzy la yang masak spaghetti yang aku lahap tadi tu.
Sedap kottt..


Aku bila bergabung dengan Raidoo ni, memang tak ketahuan hala la jadinya.
Gila sekejap.


Adaaa je si lampir kat belakang nak buat photobomb kan. Kesian Mama ngan Daddy tak dapat nak bergambar romantik-romantik berdua. Huhu!


Semua duk berebut-rebut nak amik gambar ngan dua orang bayi ni.
Huhu biarkannn..

Dan last sekali, gambar kitorang sekeluarga...
Jangan nanges sambil scroll down nanti ok.

Gambar sopan.


Nyaris-nyaris sopan.


Ok tak tahu nak cakap apa dah bila tengok perangai masing-masing. Haha!


Selesai semua, kitorang pulak minta diri sebab nak balik rumah Mak hubby pulak.
Tapi Baby Haikal boleh pulak nak delay-delay sebab sakan sangat main belon.

Mama tengok pipi kau pon dah macam belon yang. Tiada bezanya ponn..
Dah jom balik!


Kalau suka boleh LIKE, Kalau tak suka boleh jalan. Heheh

1 comments:

D' Hasnie Aini said...

happy bufday haikal... ^_^