Taknak balik sudahhhhhh...

Pagi tadi hubby call dari tempat kerja dia.

Hubby: Sayang, sorry Papa macam tak dapat balik lunch sama-sama hari ni.
Mama: Ok takpe.. *macam tak biasa je. Selalu pon memang camni kannnnnn*
Hubby: Sorry ok. Papa banyak sangat kerja ni. Nanti petang kita jumpa k.
Mama: Ok takpe.. takpe.. Takde hal lah. *suara baik. tapi hidung telinga berasappppp. Haha*

Seploh minit lepas tu, aku pulak call hubby.
Aku: Papa kompom tak balik ke ni?
Hubby: Ha'ah la yang. Kompom takleh balik. Kalau sayang nak lunch kat luar pergilah.
Aku: Tak tak. Cuma nak tanya je Papa betul-betul kompom ke tak balik.
Hubby: Betul. Kompom.
Aku: Sebab tadi Kak Tasha jiran sebelah kasi nasi dagang. Ok la bye!
Hubby: Oiiiiii!
Aku: tut..tut..tut..tut.. 
Hubby: ppffffftttttt!

Tak lama lepas tu..

Hubby: Oiii tinggalkan Papa sikit nasi dagang tu!!
Aku: Tadi kata taknak balik. Kang lama-lama takut basi.
Hubby: Kejap lagi Papa cabut la kejap. *Dan dan tiba-tiba boleh balik. Dasarrrr sangat. Haha*
Aku: Haa cepat! Dah nak habis dah ni.
Hubby: Ho ho hoooooiiiiiiiii ugut-ugut pulak! -_____-"

Bahahahahah
Kesian encik hubby. Dah la kena kerja kuat. Dapat pulak bini SANGAT BAIK perangai. Suka cari gadoh, kuat makan, pemalas, mirip megan fox, berbudi pekerti mulia, dan gemar mengumpul setem.. 

Nasib la banggg... Haha!

Uhui! Terbaek lah nasi dagang Kak Tasha!
Setelah sekian lama tak merasa benda nih.
Finalleyyyhhhhhhh....!!


Kalau suka boleh LIKE, Kalau tak suka boleh jalan. Heheh

0 comments: