Tengkiu kawan-kawan Papa!

A hugeee THANK YOU to Papa's friends for giving Baby Haikal's first toy.
I was just looking forward to buy a play mat for him.
Tup tup tup dah ada orang bagi.
Alhamdulillah..selamat duit aku. Kui kui kui.


Bersungguh la aku memasang bende alah ni bcoz tak sabar nak suruh anak main.
Sampai paknya mengusik, kata maknya yang eksaited nak main. Haha

Siap je pasang, tang tu jugak aku letak Baby Haikal kat atas play mat tu.
Tapi, respon negatif yang diterima. Tengok la nihhh.. -___-"




Tapi lama-lama, bila dia asik duk ushar bendealah tu dari jauh, aku pon try letak dia lagi sekali.
And tengok la, wah anak Mama ni dah pandai senyum-senyum!

"Menatang ape la yang pelik sangat berjuntai-juntai atas kepala aku nih."


"Shhhh..Baby Haikal is snoring.." ;P


5 comments:

eiyzniey said...

Oloolooo..
Comel nye baby haikal!
:)

isabelle said...

nanti dah pandai capai, jenuh dia tarik yg bergayut2 tu

~YUN~ said...

besnya playmat die!xpe jiji,sikit lg sure die main...hehe!

♥•✿mrs cik@n •✿♥ said...

nak bg dia respon,cuba hala kan kipas dekat play mat tu nti bnda tu brgerak dia suka lah,klu mcm tu x bergerak.

azieazah said...

Dia dah cerdik ler tu. Mula2 dia terperanjat, maklum benda tu besar dan warna terang depan mata. Lama2 dia terima. Tu yang macam herannn je tu. Geram nya tengokkkkk!

I geram tau tengok baby pakai baju lubang lubang. Nak cubit!