Sesi mengilai bersama makcik-makcik AS229

AS229 is my class during degree dulu.
Kang ada yang ingat kod rahsia ke hape pulak. =P

Since dalam batch aku tu, aku orang first yang kawen dulu.
Maka yang first jugak dapat anak.
Maklum la perangai miang terlebih, tu yang jodoh awal. Bahaha.
Maka coursemate aku pon excited la nak tengok anak buah pertama mereka ni.

Mulanya, macam ramai yang nak datang.
Tapi last-last 4 orang je datang. Takpelah at least ada wakil AS229. heheh. 
Lagipon korang berempat je pon dah riuh macam 40 orang datang rumah aku. Haha


Masa baru sampai tu, tak masuk gear lagi, semua bajet sopan-sopan je.
Duduk pon bersimpuhhhh je. kui kui kui.
Oh diorang datang masa Baby Aqil pon ada. 
So sempat la makcik-makcik ni tengok dua-dua baby. =)

Tapi lama-lama, lepas semua dah warmed up, mula la terbahak-bahak mengilai-ngilai tak hengat dunia. Yang duduk bersimpuh pon dah duduk bersila (aku target kau, Krun. Haha).
Sakan giler bergelak ketawa especially bila cerita balik pasal zaman degree dulu.
Zaman bebudak hingusan dulu.
Zaman ponteng-ponteng kelas dulu.
Zaman couple-couple dulu (woi woi sensitive issue woi). Haha.


Lama jugak diorang lepak rumah aku.
Sampai dah nak tengah malam okay. 
Nasib tak kena sound ngan mak bapak aku wehh..kih kih kih.
Maklum la lama tak jumpa kan.
Last jumpa pon masa aku kawen. Tu pon tak sempat borak langsung ngan diorang. 
Aku kan pengantin masa tu, kena la control macho, tak leh tunjuk the true colour. Ngeheh.

Before they make a move, kitorang bergambar la dulu.
Bcoz lepas-lepas ni kang, entah bila pulak dapat berjumpa camni. =(

Wei korang, aku nak lepas ni jumpa lagi sekali, korang semua dah dukung baby okay? ;P


2 comments:

Anonymous said...

haha nape aku yg kena petik dulu! sumpah ak sakan gelak baca entry ni! selamat anak ko cool je ji, x nges wlpn mak n makcik2 die dok mgilai kt umah tu -krun-

Anonymous said...

jiji, aku dokong anak dah. sile target krun anis ye. hohoo~ :)-dayat-