Perangai dia dah maiiii dahhhh.. =P

Jam dah tunjuk pukul 12:30 malam.
Aku tengok hubby pon dah terlelap.
Nak kejutkan, kesian pulak.


Okay takpelah. Biskut kan ada.
Aku bangun.
Tetiba...


Hubby: Kenapa sayang?
Aku: erkk..errr... laparrr..
Hubby: Alahai siannya.. Sayang nak makan ape?
Aku: Ermmm..takpelah..
Hubby: Cakap la. Abang pi carik.
Aku: Burger ayam special. Cheese and mayo lebih. Eh double boleh tak?
Hubby: *gelak* Whatever u want, sayang. Abang kuar jap eh.
Aku: Okayyy *bersinar mata*


Tengah-tengah malam buta tu, hubby merempit cari burger.
And finally, hasil tangkapan hubby untuk isteri terchenta... =')


Jangan ada yang jilat screen komputer masing-masing.


First & second bites, sebelum tamat riwayat sebijik burger. 

Malam tadi, aku tidur lebih lena daripada biasa! HAHA
Hubby, thank you!!!

12 comments:

Yuyu Zulaikha said...

OHH TIDAKKKKKKKK~! KESIAN PEROT CHOOMEL YUYU t_t

Unknown said...

haha..sile ambi tanggonjawab terhadap cacing dalam perut aku skang ni..

Mama Zharfan said...

sbb preggy kan :) mkn mlm2 pun tak per hehheh

raidah hensem said...

woii lapaaarrrr ! T-T

Unknown said...

so sweet la jiji...

Ultra Cikebum said...

hahahaha.... no komen... hahahahaha... x nak komen.... hahahahahaha.... malam esok mintak dunot big apple pulak yek...

nah, amik link utk menaikkan selera
http://www.bigappledonuts.com/the_menu.htm

hahahaha.. no komen.. hahahaha...

Princess Ariel Triton said...

alahai..rmntknyer la hsbnd awk rajiah..huhu....:). untung2...hehehehe...:)

ADLIL RAJIAH said...

yuyu,
alaaa burger je kottt...

jiji yu,
apsal? cacing dlm perot kau ngidam jugak kah?? ;D

mama zharfan,
ha'ah.. pastu berat badan naik, taggung la sendiriii! :D

raidah,
sory kat shah alam takde burger ni. haha

adioscinta,
thank u! :)

ultra cikebum,
hahahhaa..sengal lah abg sham neh! kalo fifi botak sok, sy blame abg sham la! ;)

princess ariel,
ngan sape lagi nak manje2 kalo bukan ngan laki sendiri kannn.. :)

azhaniidayu said...

aww , sweet gilo :) besnyer burger O_O

ADLIL RAJIAH said...

azhaniidayu,
huhuh thank u!! burger tu dah selamat ke jamban ;P

isabelle said...

ha...tu laki aku tu no komen, nak perli aku la tu!!!
centaaaa...nak donut!!!!!

woh..saja provoke jiji...bercanda riang kat belog dia.

ardinihumaira said...

makan je.. t pas habis pantang diet balik ngehehe