Cikgu doakan yang terbaik... =)

Aku pernah buat entry tentang part-time aku as a tutor.
It was 2 years back.


Since then,
dah lama aku tak dengar cerita ex-students aku.
Maybe ada yang tengah PLKN.
Atau tengah buat part time job macam Raidoo.
Atau jadi bibik kat rumah..?


Tapi recently i received an SMS from Amir Aiman (my ex-student).



Oh rupanya, dia nak aku doakan result SPM yang akan keluar tak lama lagi.


 Amir Aiman, I pray, u'll make ur parents proud of ur excellent SPM results. InsyaAllah.



 And adik-adik teacher yang 'nottiness' ni jugak! All the best yaw!
Jangan lupa share good news nanti okay!


5 comments:

zahidah dihaz said...

14 mac ke result spm kuar? berdebar pulak...


New Entry: International Seminar - Engineering A Sustainable Development: Role Played by Geotechnical Engineering

Amirah Why said...

ibu guru..sempena dgn ucapan amir yg sengal tuh..saye pown nak mintak guru tulung doakan result saye..10A+..saye dgr kuar 28 feb..apekah??!!!

isabelle said...

susah cari anak murid yg ingat guru dia. nak2 lps dah bertahun2 x jumpa

ardinihumaira said...

adik dni duk gundah gulana tunggu result exam hehe

ADLIL RAJIAH said...

zahidah,
tak tau la.. mcm2 tarikh i dgr. :P

LOG,
hai adik gothic! Akak doakan semua2 lah. :) all the best okay!

Kak is,
Betul!!! Kacang lupakan kulit...macam saya. ;)

Dni,
Wish dia good luck ye!