1 Syawal 1431 (Kampung Inas, Kolo Pilah)

Hari yang ditunggu-tunggu akhirnya menjelang tiba..
Hari Rayaaaaa!!!!
Masa untuk beratur, bersalaman sambil hulur tangan mintak duit raya.. =P
Raya tahun ni agak berbeza since ada "orang baru" beraya bersama kami!
Bini Along aku (my SIL) and my husband ialah orang-orang baru ittew!


After solat pagi raya, kami bersalaman bermaafan..
Sambil mengepow duit raya!

 
Daddyyyyhhh!!! =D


Kopak la laki aku camniiii.. ;(




Lepas poket bebudak ni dah kembung duit raya, masa untuk bergila-gilaan depan camera!!!


Daddy rock steadyyyhh!! haha

Daddy and his Mak.. Ni la nenek aku.. =)


Then, sesi bergambar family beramai-ramai.. =)
Bertambahlah adek beradik kitorang! 
BESAR dan BISING!!



 Lepas habis sesi fotografi, baru kitorang start jalan beraya umah sedara-mara..
Layankan je gambar-gambar di bawah..
Aku pon takleh explain apsal kitorang ni sewel sangat bila bergambar..

Along aku lagi sewel! Tengok ni..

Perangai ape pakai sampin camtuhhhh!!! euuuww! Tergelak laki aku. haha


Macam tahun-tahun sebelumnya, kami enjoy sangat raya kat Kolo Pilah.
Hopefully, Mr. Hubby and SIL pon enjoy la first time beraya kat kampong kitorang ni ye..

Untuk Mama, Jangan sedih ye.. InsyaAllah tahun depan kita berpeluang beraya beramai-ramai!
Menantu-menantu mama ni sedih jugak mama takde dalam gambar..

Raya kedua kitorang terjah rumah mertua pulak! Seronok bcoz ada anak buah!
Nanti aku update in the next entry.. Tungguuuuu~~


Korang camne lak? Raya ok?? Story skit meh! =)

4 comments:

Rizziela said...

sportingnya semua orang

ADLIL RAJIAH said...

Rizziela,
heheh..that's sooo us.. :P

isabelle said...

kurang satu la dik. gmbr ur daddy dgn mak dia x buat tangan mcm tu. kalo x, baru cool. hehehe.

ADLIL RAJIAH said...

kak is,
bahahahaha!! kalo nenek aku yg buat perangai camtu gak, ohh pengsan!! :P